2011. január 4., kedd

KIKITÁL


    Szilveszter közeledtével, minden háziasszonyban felmerül az a kérdés, hogy mi legyen a Szilveszteri menü.
Általában (legtöbben) hidegtálat szoktak készíteni, amit én személyesen is imádok.
Ahogy édesanyám, mint minden háziasszony sütött-főzött én is megkívántam egy kicsit munkálkodni. Nekifogtam hidegtálat készíteni. A végére annyira megihletődtem, hogy gondoltam magamban ,,A hidegtál az egy általános dolog, vagyis köznév. De ez, amit én készítettem, ez több annál. Ez valami fantasztikó :). Legyen a neve inkább KIKITÁL." 

íme a remekművem:


KIKI

4 megjegyzés:

  1. El Fantasztíkó

    Dagadnak a sajtvitorlák,
    A hajók útra készen -
    Oly viharos az éjszakai tenger,
    Ám hajnal hasad, Újév virrad,
    s partot kiált
    egy pálcikára mászott ember.
    Boldog rivalgás, csónakban a népség,
    gyomrukban kiált az éhség:
    Hurrá - felfedeztük Szalámiát!

    ( tisztelgés a háziasszony előtt:))) )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy,kedves kis ötleteid boldoggá tesznek.Kiváncsi vagyok,hogy mi lesz a következő finomság.
    Szeretettel ölellek:
    Anyuka

    VálaszTörlés
  3. Kedves olvasóm,
    Köszönöm versikédet.Ahogy te is írtad: Fantasztikó.Sikerült mosolyt csalnod arcomra. Szalámiában szalámik is teremnek?
    Várom további megjegyzéseidet.

    VálaszTörlés
  4. Drága Édesanyám,
    Köszönöm szépen szép szavaidat.Ha ekkora nagy az érdeklődés szakácsművészetem iránt, akkor biztos vagyok benne, hogy még fogok cikkeket megjelentetni ezzel kapcsolatban :).
    KIKI

    VálaszTörlés