2011. február 27., vasárnap

Piroskás mese


Ez bizony Piroska

Gondoltátok volna, hogy igazából is léteznek a már számunkra ismert mesehősök?
Ne nézzetek rám furcsa szemekkel, ha azt mondom: Meglátogatott közülük egy.
Egy kicsit nekem is hihetetlen, de megtörtént.
Úgy kezdődött az egész, hogy az iskolába cserediákok érkeztek. Bennem is nagy volt az izgalom, hiszen elhatároztam, hogy egy közülük lakhat nálunk. Egyszer csak észrevettem egy kissé megtévolyodott kisleányt(ez kikinyelven van)Kérdeztem is az osztálytársától,hogy miért olyan furcsa az a lányka. A felelet az volt, hogy:
-Ha kisgyerek lennék, még el is hinném, hogy ő Piroska.
Egy másik osztálytársától megtudtam, hogy állandóan azt emlegeti, megszökött Meseországból és, hogy milyen jó barátnője volt Hamupipőke.
Megjegyzésként hozzátette, hogy retteg a farkasoktól.
Szóval annyi biztos volt, hogy furcsa lány, de nekem nagyon szimpi volt.
Ő lett a kiválasztott. Hamar összeismerkedtünk. Kedvesnek tűnt.
Beszélgettünk sok mindenről, de igazuk volt az osztálytársaknak: Tényleg egy kicsit olyan piroskás.
Összezavarodtam. Piros a köpenye, Meseországból jött, barátnők Hamupipőkével, és retteg a farkasoktól… na meg Piroskának hívják.
Na gyerekek, ez elég bizonyíték,hogy bátran kijelentsem:Ő Piroska Meseországból.
Tudjátok… kisebb korotokban biztosan láttátok a Piroska és farkas című rajzfilmet. Vettem a bátorságot és megkérdeztem tőle, hogy nem –e ő volt a főszereplője. Naná, hogy igazam volt. Tetőtől talpig eredeti voltJ Gyorsan hoztam egy tollat és egy noteszkét, elvégre filmsztár, miért ne kérhetnék autogramot tőle.
Eléggé meglepődött, hogy mit akarok, nem tudta, hogy mit jelent az autogram. Később, aztán amikor bekapcsoltuk  a tévét, igencsak meglepődött. Nem tudta elképzelni, hogy az a sok ember hogy kerülhetett abba a nagy dobozba.
Átkapcsoltam az RTL-ről a National Geografic-ra , ahol egy érdekes dokumentumfilm ment a farkasokról. Szegény Piroska elsápadt, mintha egy horrorfilmet látott volna, pedig ez csak egy dokumentumfilm volt.
Minden furcsa volt számára: a telefon, a magnó, a hi-fi, a hűtő, a mikro, a kábelek, az egész minden. Egyszóval a XXI-század.
Nehéz volt neki beilleszkedni, de aztán összeszedte magát. Na persze én is kedvébe jártam.
Minden este megnéztünk egy mesét. Egyszer Hófehérkét, másszor Csipkerózsikát, az örök álmosat.
A saját filmje tetszett a legjobban. Haragudott is egy picit, hogy a nagymamáját miért olyan öregnek animálták, hiszen ő egy fitt, aranyérmes olimpikon.
Jól érezte itt nálunk magát, nehéz volt a búcsúzás, de megígérte, ha Skypon nem is, de levélben tartjuk a kapcsolatot, s mikor hazaér első dolga az lesz, hogy megkéri nagymamáját  kössön számomra is olyan piros köpenyt,mint az övé.


Kiki
:)))



2 megjegyzés:

  1. Én nem félnék Piroska helyében,ha ilyen barátom lenne,mint,amilyen Te vagy.

    VálaszTörlés
  2. Ez egyértelműen Piroska - már a fotóról is kitűnik.

    VálaszTörlés