2010. november 30., kedd

Első kiállításom


Kiki facsíptető gyűjteménye


Amikor beiratkoztam a Csere-bere klubba, még nem tudtam, hogy igazából mit is fogok gyűjteni. Valami egyszerű, de mégis nagyszerű dologra gondoltam.
Leckeírás közben pillantottam meg egy árva facsíptetőt az asztalon. Egy kis virág is volt ráragasztva. Nagyon megtetszett és elhatároztam, hogy motívummal díszített facsíptetőket fogok gyűjteni. Szerintem kislányos és elég egyedi dolog is és bebizonyíthatom, hogy nemcsak ruhaszárításra alkalmas.
Egy pár díszített csíptetőt a kézműves boltokból szereztem be, sokat én készítettem el,
néhányat cseréltem is.
Erre a kiállításra is elhoztam párat, remélem, hogy fognak tetszeni és mosolyra derítenek benneteket.


Üdvözlök minden kedves látogatót!


Forró Kinga / Kiki


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése