2010. november 25., csütörtök

Sárga, narancs, barna,lila...


                                                   Az őszi színek hangulata

        Minden évben eljön az ősz, és minden évben megcsodálhatjuk az őszi színek pompázatos harmóniáját. Sárga, narancs, barna,lila... Ilyen  az őszi paletta.
Mikor kimész a természetbe, láthatod hogyan olvadnak össze ezek a színek. Ekkor egy különös érzés mocorog benned, különös hangulat árasztja el a jelenlevőket: változik a természet. Egy komoly, mégis páratlan érzés.
Lila... nem is gondolnánk, hogy a lila egy őszi szín. Mégis az. Egyik nap az unokatesómnak, az volt a házi feladata, hogy rajzoljon őszhöz kapcsolodó dolgokat. Azon a rajzon láttam meg egy lila gerezd szőlőt.Szerintem az volt a legszebb motívum,amit lerajzolt.(nemcsak szép,hanem finom is)
Milyen igaz: a szőlő, az ősz egyik jelképe. Mire valók a jelképek, ha nem arra, hogy meglássuk bennük az elrejtett dolgok titkait. A szőlő lila színű is lehet. Most már bátran állíthatom, hogy a lila szín az őszi színekhez tartozik.Nekem most ez lett az egyik kedvenc színem:))
Kiki

 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép.Te fotóztad?

    VálaszTörlés
  2. Kedves olvasóm...
    Köszönöm megjegyzésedet.A blogon levő fotókat mind én fényképeztem.Az egyik hobbim a fotózás, ugyan úgy, mint édesanyámnak is.

    VálaszTörlés