2011. június 30., csütörtök

SZÜLINAPOM

SZÜLINAPOM 
,,Ez a nap más, mint a többi, ezt te is jól tudod,
Másként kel fel reggel a Nap, és másként jár a Hold.
Köszöntünk hát téged, ha már, így együtt vagyunk.
Ajándékul fogadd el vidám kis dalunk:
Boldog, boldog,
Boldog Születésnapot,
Kívánunk, hogy legyen még,
 Sok ilyen szép napod!...''


Június 29.-én van a Születésnapom!
Már egy héttel ezelőtt is nagyon izgatott voltam, egy jeles nap miatt, hiszen idén  a 12.-dik életévemet töltöttem be. El sem hiszem: tizenkét éves lettem, ami azt jelenti, hogy hivatalosan is nézhetem a 12 karikás filmeket :-P.
Pedig most voltam 1,2,3,...10,11 éves. Olyan hamar telik az idő, hogy közben,...lassacskán főlcseperedtem.
Azt kívánom az egész világnak, hogy legyen boldog ezen a napon, mert én is az vagyok :) 

!!!!!!! ÉDESANYÁMNAK IS : BOLDOG, BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT SZERETNÉK KÍVÁNNI, KI MINDIG MINDENT MEGTESZ ÉRTEM, ÉS NAGYON DE NAGYON SZERETEM!!!!!!!!

KIKI


2 megjegyzés:

  1. Valóban - Kedves - ez a nap más, mint a többi, s ha a hatalmas tortaevésben egy picinyke időd marad, gondolkodj el azon a tényen:

    Nicsak - hogy öregszik az ember :)))))

    Nagyon Boldoga szóljon az a dal,
    mert
    életkédben csak egyszer van alkalmad ezt a napod megélni.

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot kívánok Neked kicsi Kikim és köszönöm,hogy megosztottad velem a tortádat:))

    VálaszTörlés