2011. december 27., kedd

Szeretetünnep


A Szeretetünnepe tiszteletére Édesanyámnak nagyon sok Szeretettel festettem ezt a téli fenyőt.
,,Drága Édesanyám tiszta szívemből kívánok neked nagyon boldog Karácsonyt. Köszönöm, hogy vagy nekem, hogy egész évben szerettél, hogy kitartottál mellettem, hogy együtt átvészeltünk minden nehézséget ami utunkban állt. Egy örök mosoly vagy az életemben! SZERETLEK
Kívánom, hogy együtt lehessek veled, amikor csak lehet, mert TE VAGY AZ ÉN PÉLDAKÉPEM.
A legjobb Édesanyának a földkeregségen:
sok szeretettel kicsi lányod

KIKI

6 megjegyzés:

  1. Kicsi Kikim,
    Tudod ugye,hogy én mindig egyel jobban szeretlek?:))
    Köszönöm Neked ezt a szép ajándékot és tudjad,hogy nekem viszont Te vagy a mosolyom:)
    Szeretettel ölellek,
    Anyuka

    VálaszTörlés
  2. Drága Édesanyám,

    Nem értek egyet veled, hisz nyílván való, hogy én kettővel mindig jobban szeretlek téged :P
    Sok puszi,
    KIKI

    VálaszTörlés
  3. Én ezt már mind előre tudtam, de azért mégis nagyon jó, hogy megírtad, mert valakit nagyon boldoggá tettél véle:)))

    VálaszTörlés
  4. És gyönyörű festményedben tudod, mi a legboldogabb érzésem?
    Hogy az a fenyő nincsen kivágva, élve hirdeti a szeretetet, míg a világ csak létezik...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szep levelet irtal az anyukadnak. Puszi Julia

    VálaszTörlés
  6. Kedves olvasóim,
    Köszönöm szépen megjegyzéseiteket!
    Ebben az életben egy dolog van, ami nem hiányozhat az emberi létből...az pedig a szeretet!

    VálaszTörlés